{کد محصول SS18}
جدیدترین متد ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان و کاربران وبسایت
بخش مهمی از خدمات شرکت های گوناگون، خدمات پشتیبانی آنها می باشد که می تواند تاثیر بسزایی در جلب رضایت مشتریان و همچنین جذب مشتریان جدید داشته باشد.
بدون شک در دنیای امروز بهترین روش پشتیبانی، پشتیبانی از راه دور و به صورت آنلاین می باشد. سیستم تیکت گذاری سایت ساز کارا، امکانات بی نظیری را جهت ارتباط کاربران سایت با مدیریان و مسئولان وب سایت را فراهم می آورد که با توجه به دارا بودن قابلیت پیگیری تیکت ها توسط کاربر، اثرپذیری این ارتباط را هرچه بیشتر می نماید.
در زیر می توانید قسمت هایی از این کامپوننت را مشاهده نمایید.
هر کاربر قادر است بسته به سطح دسترسی خود و در دپارتمان مشخص شده اقدام به درج تیکت نماید.…
این ابزار فهرستی از تیکت های ثبت شده در اختیار کارشناسان می گذارد، تا بسته به اولویت آنها، اقدام به پاسخگویی نمایند.…
کاربران قادرند هرزمان، اطلاعات دقیق مربوط به تیکت خود و وضعیت آن را مشاهده نمایند.…
ثبت تیکت
فهرست تیکت ها
مشاهده اطلاعات تیکت